DHL

« Older   Newer »
  Share  
Borc3a
view post Posted on 17/6/2011, 12:33 by: Borc3a




Înfiinţat în San Francisco cu mai bine de 40 de ani în urmă de trei întreprinzători - Adrian Dalsey, Larry Hillblom şi Robert Lynn - DHL a continuat să se extindă într-un ritm accelerat. Azi, DHL este liderul mondial pe piaţa internaţională a serviciilor de curierat expres şi a industriei logistice.

La început, în 1969, DHL a făcut primii paşi, transportând documente cu avionul de la San Francisco la Honolulu. Odată cu trecerea anilor, reţeaua DHL s-a dezvoltat din ce în ce mai mult spre noi clienţi din fiecare colţ al lumii. În acelaşi timp, s-a dezvoltat şi piaţa, a devenit mai complexă, astfel încât DHL s-a adaptat cerinţelor în schimbare ale clienţilor săi – atât la nivel global cât şi local.

Astăzi, reţeaua internaţională DHL acoperă peste 220 de ţări şi teritorii în întreaga lume. DHL oferă, de asemenea expertiză unică în curierat expres, aerian şi naval, transport internaţional, soluţii de logistică contractuală, precum şi servicii internaţionale de transport corespondenţă.

Din 1969 până în prezent, angajamentul nostru a rămas la fel de puternic. Succesul nostru s-a bazat întotdeauna pe livrarea de servicii excelente pentru clienţii noştri. Din dorinţa permanentă de îmbunătaţire continuă, DHL a devenit un brand recunoscut pentru angajamentul personal, soluţiile proactive şi forţa locală. La baza succesului său se află angajaţii săi, dedicaţi cerinţelor clienţilor, furnizând soluţii personalizate acestora.

DHL este un brand Deutsche Post DHL. Grupul a încasat venituri de peste 46 miliarde de euro în 2009.

1971
DHL îşi extinde rapid reţeaua şi în Orientul Îndepărtat şi Coasta Pacificului şi devine partenerul de încredere al multor companii.
1972
DHL se extinde în Japonia, Hong Kong, Singapore şi Australia.
1974
Primul birou din Marea Britanie se deschide la Londra. La nivel global, DHL deţine 3.052 de clienţi şi 314 angajaţi.
1976-1978
Extinderea în trei regiuni importante: Orientul Mijlociu, America Latina şi Africa.
1977
Primul birou DHL din Germania este deschis la Frankfurt.
1979
DHL îşi extinde serviciile prin livrarea de colete. Până la acest moment au fost disponibile doar serviciile de curierat expres rapid pentru documente.
1983
DHL este primul agent de curierat expres aerian care deserveşte ţări din Europa de Est. La Cincinnati, SUA a fost deschis un centru internaţional de sortare.
1985
În Bruxelles este deschis un centru de sortare ultramodern, unde sunt operate peste 165.000 de expedieri pe noapte.
1986
DHL încheie un parteneriat cu Republica Populară Chineză şi devine prima companie de curierat expres activă în China.
1990
DHL încheie o alianţă strategică cu Lufthansa, Japan Airlines şi Nissho Iwai.
1991
DHL devine prima companie de curierat expres internaţional care îşi reia activitatea în Kuwait după războiul din Golf.
1993
DHL investeşte 60 milioane dolari într-un nou centru de sortare în Bahrain.
1998
Deutsche Post devine acţionar DHL.Un important centru IT este deschis în Kuala Lumpur.
1999
DHL Worldwide Express investeşte peste 1 miliard de euro într-o nouă flotă ultramodernă pentru transportul de marfă în Europa şi Africa.Sunt achiziţionate 34 avioane Boeing 757SF cargo: aceste aeronave au redus zgomotul de decolare cu 77% şi emisiile de CO2 cu până la 13%, în comparaţie cu flota B737F care a fost înlocuită.
2002
Deutsche Post World Net a devenit acţionar majoritar în DHL, la 1 ianuarie. Până la sfârşitul anului deţine 100% din companie.Reţeaua se extinde în Asia: în octombrie, DHL încheie un parteneriat cu Cathay Pacific pentru transportul aerian de marfă.Un nou centru global IT este deschis la Scottsdale, USA.
2003
DHL îşi măreşte acţiunile deţinute la Sinotrans cu 5%, devenind cel mai mare investitor strategic.Deutsche Post, DHL şi Postbank îşi conturează actuala arhitectură de Grup. DHL reprezintă acum brand-ul exclusiv pentru toate activităţile de curierat expres şi logistică.Culorile corporative ale DHL devin galben şi rosu. Din aprilie, începe rebranding-ul pentru vehicule, ambalaje şi sedii.Prin achiziţia Airborne Express (cifra de afaceri în 2002: 3,3 miliarde de dolari), DHL devine al treilea furnizor de servicii din SUALuna octombrie înseamnă lansarea unui nou program de investiţii în China: DHL îşi extinde semnificativ capacităţile prin investiţii de 200 milioane de dolari.
2004
Un nou centru global IT se deschide la Praga, Republica Cehă, care preia atribuţiile centrului din Londra.DHL devine noul nume de marcă pentru toate afacerile internaţionale ale Deutsche Post. Aproximativ 4.000 de angajaţi din întreaga lume lucrează pentru DHL Global Mail.Achiziţionarea a 68% din acţiunile Blue Dart, cea mai importantă companie de curierat intern şi distribuţie aeriană expres din India.
2004/2005
Imediat după devastatorul tsunami din Asia de Sud, DHL, cu peste 40 de locaţii aflate în zonele afectate de dezastru, răspunde imediat cerinţelor guvernelor şi organizaţiilor de binefacere. Grupul îşi oferă suportul prin zboruri charter cu transporturi de provizii şi bunuri de prim ajutor, cu transport terestru şi donaţii în bani. Angajaţii DHL din lumea întreagă lansează campanii pentru strângere de fonduri.
2005
Din august, DHL introduce o nouă uniformă pentru curieri. În următoarele nouă luni, noile uniforme sunt furnizate pentru 110.000 angajaţi în peste 200 de ţări şi teritorii.În decembrie, Deutsche Post World Net achiziţionează Exel, compania logistică britanică pentru 5,5 miliarde de euro. Aproximativ 111.000 angajaţi lucrează pentru Exel în 135 de ţări. Exel oferă servicii de transport şi soluţii logistice pentru clienţii cheie. Compania a încheiat prima jumătate a anului 2005 cu o creştere cu 55% a profiturilor (251 milioane de euro)
2007
Centrul DHL pentru Inovaţie DHL Innovation Center se deschide la Bonn, un centru ultramodern de cercetare şi dezvoltare, cu misiunea de a dezvolta noi produse în tendinţele logistice viitoare.
2008
DHL deschide noul centru european ultramodern de sortare de la Leipzig/Halle Airport în Germania. Centrul de sortare, unul dintre cele mai mari construcţii din Europa extinde reţeaua internaţională DHL, asigură legătura spre pieţele în creştere şi permite îmbunătăţirea serviciilor.
2009
Grupul își prezintă Strategia 2015 și este redenumit în Deutsche Post DHL.
Viziunea Strategiei 2015 este de a face din DHL „The Logistics Company for the World″ (Compania de logistică pentru întreaga lume) prin respect și rezultate, simplificând viața clienților și aducând o contribuție pozitivă în lume.
Se pun bazele unei noi unități organizaționale, „DHL Solutions & Innovation″, ca factor motor al soluțiilor logistice inovatoare.
 
Top
21 replies since 25/5/2011, 12:19   361 views
  Share