Blender2SCS, Putin ajutor pentru cei ce lucreaza :o3

« Older   Newer »
  Share  
mister big
view post Posted on 30/11/2014, 11:36




The4Farming uitete in acolo!!!!def\camera\units behind_rotation_basic.sii si vezi poate ai schimbat locul la dumy Cab_cam ele sunt in cele 3 sectiuni cabinei ale ierarhiei camionului
 
Top
The4Farming
view post Posted on 30/11/2014, 13:09




Nu nu am umblat pe acolo. Face asa oare pentru ca nu am coliziuni la tir ?
 
Top
The4Farming
view post Posted on 1/12/2014, 09:56




Dupa ceva timp am rezolvat cam toate problemele am trecut model pe proprile definiti dar acuma ma confrunt cu asta nu prea stiu ce inseamna are cineva o idee ?

CODE
<ERROR> units\unit_system.cpp(231): ?create_unit@unit_system_t@prism@@QAEPAVunit_base_t@2@ABUunit_descriptor_t@2@@Z: Attempt to instantiate abstract unit type.
 
Top
mister big
view post Posted on 1/12/2014, 10:24




The4Farming

te scoate din joc?sau e numai rosu in consola?
 
Top
The4Farming
view post Posted on 1/12/2014, 10:55




Da imi da don`t send error si se inchide jocul..
 
Top
mister big
view post Posted on 1/12/2014, 12:20




cind dai export cu blenderul tu citesti consola programului?

precis nu pot sa-ti spun ce e gresit teoretic cunosc programul practic mai ca nu))))

vezi posibil este o mare deferenta intre truck pmg si pmd(adica unde e camionul tau care il convertesti)cu lod_1 pmg si pmd

uite cum sta treaba in ambele jocuri ets2 si gts!!!!!

en ets2 noi conducem truck pmg dar in trafick si pe destop si in sop(tuning magazine)vedem lod_1 pmg daca este o mica diferenta intre ele adica truck si lod jocul te avertizeaza in consola daca este mare diferenta posibil sa te scoata din joc!!!

in gts lodul se foloseste numai pentru trafic

asa ca intre lod si truck trebuie sa fie minim diferenta in numarul de poligoane (si greutatea in mgb sau kilbit)
dar numarul de detalii
numarul de dumi
numarul de sectiuni (in ierarhie)
si numarul de maturi trebuie sa fie acelasi

in afara de colizie lodul nu foloseste colizia

pina cind lucrez la el poti sal descrii in difinitie in loc de loduri sai scrii pmd camionului si daca nu te scoate dupa aceasta cind termini lucru la camion faci din camion loduri si in definitii ii descrii lodurile!!!

daca nu te ajuta nustiu posibil tu ai facut ceva extraordinar)))))
 
Top
The4Farming
view post Posted on 1/12/2014, 12:26




Am sa mai incerc erori in consola la blender nu am primit la export.
 
Top
The4Farming
view post Posted on 7/12/2014, 18:13




CODE
<ERROR> units\unit_system.cpp(231): ?create_unit@unit_system_t@prism@@QAEPAVunit_base_t@2@ABUunit_descriptor_t@2@@Z: Attempt to instantiate abstract unit type.


Eroarea persista din ce poate sa fie ?
 
Top
The4Farming
view post Posted on 19/12/2014, 12:52




Dupa o pauza de la munca am revenit si am reusit complet conversia camionului :D

Mai am doua probleme minore cineva are vreo idee ?

00:01:24.673 : <error> [fs] cached read - read request too big (/vehicle/truck/upgrade/mirror/iveco/textures/exterior.tobj)
00:01:24.673 : <error> [tobj] Failed reading map name from file '/vehicle/truck/upgrade/mirror/iveco/textures/exterior.tobj'.
00:03:08.021 : <error> convert_from_hmd is currently not supported for interior camera
 
Top
23 replies since 29/11/2014, 10:43   329 views
  Share